reklama

Prečo (ne)čítam odborné knihy

Aj keď podľa reklamného sloganu, ktorý nám hovoril, že všetko je na webe, nie vždy je pripojenie do internetu dostupné. Vtedy sa hodí papierové vydanie toho všetkého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Doba počítačov ide rýchlo dopredu a nedá sa byť odborníkom vo všetkých jej sférach. Tak aj ja som si teda vybral jednu z nich, ktorej sa venujem. Je to vývoj internetových aplikácií. Často potrebujem niečo nájsť a naštudovať. Ale odkiaľ, keď som práve offline?

Kúpim si knihu! Stavím na istotu a budem mať všetky informácie pokope a stále prístupné. Ale. Kto bol v poslednom čase v kníhkupectve a prezeral si nejakú počítačovú literatúru, len zakrútil hlavou a šiel preč. Čo každého odradí? Odpoveď na túto otázku je veľmi jednoduchá. Je to cena kníh. Uvediem príklad, nie je to reklama pre konkrétnu knihu alebo predajcu:
Myslíme v jazyku SQL - Tvorba dotazů (linka na online kníhkupectvo).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred týždňom som bol v Prahe. Aj tam som zašiel do kníhkupectva, či ma niečo neosloví. A veru nekúpil som si jednu knihu, ale hneď tri. Jednou z nich je aj tá, ktorú som spomenul vyššie. Na internetovej stránke toho kníhkupectva som tiež túto knihu našiel. Tu je linka.

Čo každého zarazí, keď si porovná ceny? Žeby to bol takmer 500-korunový rozdiel? Toto už nie je o rozdieloch v kurze a DPH. Toto je o niečom inom. Ako je možné že ten istý produkt môže mať taký cenový rozdiel!

Len na okraj dodám, že jedno české vydavateľstvo, ktoré vydáva odbornú literatúru (nielen počítačovú), má celý október zľavu 20% na všetky svoje knihy. Je to náhoda, že si vybrali október alebo je to preto, že v októbri už študenti majú jasno, čo sa budú učiť. Alebo je to investícia do vzdelanosti národa? Škoda, že nie Slovenského...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto si knihy nekupujem. Aby som si tento luxus mohol dovoliľ, musel by som zarábať najmenej dvakrát toľko. Alebo častejšie cestovať do ČR :)

Miroslav Hodák

Miroslav Hodák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem si predstaviť život bez vecí ako telefón, počítač a internet... šero v miestnosti, blikajúci monitor... to je môj svet... Zoznam autorových rubrík:  Keď nemôžem spaťSúkromnéAktuálnePrácaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu